sunnuntai 19. tammikuuta 2014

7: Vihaajat vihaa , mut rakastajat rakastaa


    Moikka taas! Sain tän sitten tehtyä nopeemmin kun luulinkaan! Osa on todella pitkä ainakin kuvien perusteella. Aika tapahtumarikas osa tämä on, että pysykäähän mukana. Alussa kun kuvasin, nii unohin ottaa välillä kuvia, mutta tekstissä kerrotaan kaikki mitä on tehty siinä välissä ja näin. Lukemaan! (:

 
                                             Heräsin pienestä huoneesta ihmetellen missä olen.
                                          ''Täällä on ainakin mukavan pehmeä sänky. ''totesin.
                                                     Yhtäkkiä sisään astui mies.
                                                   -''Sinä, olet hoitanut lastani kaltoin! hän huusi.
                                           Minun lapseni, Alfred sanoi, että et ole koskenutkaan
                                           häneen koko hänen taaperoikänsä aikana!
                                                 - ''Tuo ei ole totta.'' vastasin nopeasti.
                                                -Ärh, voi sinun kanssasi Amalia...et ymmärrä.
                                         Astelin ovelle lähteäkseni, mutta ovi olikin lukossa.
                                                  Käännyin kysyäkseni James Hoppcraftilta ,
                                             Alfredin isältä, miksi hän oli tuonut minut tänne,
                                                 mutta Alfred teki minuun pelottavan katseen,
                                                ja olin vaiti.
                                                  Juuri silloin puhelimeni soi. Vastasin , se oli
                                                  Bernie. Yritin selittää hänelle, että tulisi auttamaan
                                                  minut täältä pois, mutta James keskeytti puhelun
                                                 ottamalla puhelimeni kädestäni, ja heittämällä
                                                 sen ikkunasta pihalle.
                                                Hän sepitti minulle jotain vauvasta, että odottaisin
                                            muka vauvaa, vaikka enhän minä...vai olenko?

                                              Seuraavana aamuna poliisiauto ajoi tietä pitkin
                                                     Jamesin ''taloa'' kohti. (Ei se James oikeesti
                                               siinä asunut...)

                                                Ei aikaakaan, kun olin jo tullut poliisien kyydissä
                                           kotitontilleni, mutta talo, oli poltettu. ( Tästä puuttuu
                                               kuvia.)
                                              Koska tonttini oli aivan tyhjä, talo poissa, menin
                                            ''Keiyun Puupuistoon.
                                                   Istuin penkille miettien Jamesin sanoja.
                                                ''Olenko siis oikeasti raskaana?''
                                          Juuri noihin mietteisiin nukahdin yhteisönpenkille.
                                        Herättyäni päätin soittaa Bernielle, ja kysyä, tulisiko
                                                    hän Puupuistoon.
                                             Hän vastasi ettei pääse, mutta voi tulla myöhemmin
                                                   keskuspuistoon.
                                             Menin etsimään keijuja puiston perällä olevasta
                                                     rakennuksesta. Löysinkin yhden, pitkän
                                              seikkailun jälkeen.
                                            Menin kuntoilusalille etsimään suihkua, mutta ei
                                            tämän kaupungin kuntosalissa ollut ainuttakaan
                                             suihkua, tai kylpyammetta.
                                                   Eikä toisessakaan päässä...
                                        Kävin ostamassa varoillani ruokakaupasta pussillisen
                                             hyvälaatuisia omenoita. Muuta en ostanutkaan
                                               sillä kauppareissulla.
                                              Menin keskuspuistoon ja istahdin suihkulähteen
                                                  reunalle selvittämään päätäni.
                                                 Siinä selvittelyn jälkeen luin vähän kirjaa.
                                                 Kirjaa luettuani soitin Bernielle, tulisiko hän nyt
                                              keskuspuistoon.

                                               Bernie tuli juttelemaan minulle, kun olin juuri
                                             istumassa keinutuoliin.
                                                   Pidimme toisiamme käsistä kiinni. ♥
                                                 Bernie tunnusteli vatsaani, potkisiko tämä pieni
                                             vauva. Taisi sieltä yksi potku tullakin...ehkä tämä
                                              pienokainen on tuleva jalkapalloilija!
                                                  Halasimme toisiamme sen johdosta, että
                                        elämäämme on tulossa pienokainen.
                                                Minun yllätykseni oli vuorossa. Ajattelin mennä
                                         kihloihin Bernien kanssa!
                                                Tällainen kimaltava sormus siellä olikin. Koko
                                           kaupan hienoin! (;
                                                Laitoin sormuksen varovasti Bernien sormeen,
                                             ja hän laittoi minulle myös.
                                             Halasimme toisiamme, että olimme nyt kihloissa.
                                            Päätin että olisi myös korkea aika mennä naimisiin.
                                                Niinpä vietimme pienet häät, aivan kahdestaan,
                                                              keskuspuistossa.
                                                   Suutelimme avioliiton sinetiksi.
                                              Hassuttelu kuuluu häävelvollisuuksiin...( ;D )
                       
                                                 Bernie kuunteli vatsaani kiinnostuneena. Vauva
                                               olikin hereillä!
                                              - '' Sinulle tulee joskus näin isot kengät kuin minulla!''
                                                    Bernie sanoi.
                                                'Tässä olisi ihanalle vaimolleni tällaisia punaisia
                                          ruusuja.'' Bernie sanoi ojentaessaan kukkakimpun
                                                       minulle.
                                                          '' On se vaan ihana mies.''
                                            Menimme ottamaan kuvan tervehdyskorttia varten.
                                                Siitä tulikin syksyinen kuva! (:
                                                   Menimme yhdessä ravintolaan syömään
                                                    päivällistä. Se oli muuten hyvää.
                                              Sitten menimme elokuvateatteriin. Katsoimme
                                             elokuvan nimeltä Rakkautta ja suklaakonvehteja.
                                                  (Vai mikä se nyt onkaan...;D)
 
                                               
                                         Menimme vankkureille suorittamaan häävelvollisuuksien
                                               viimeisen kohdan...
                                                Olin ostanut molemmille meille makuupussit.
                                           Minulle oranssi, ja Bernielle vihreä.                                  
                                                  Kesken kauniiden unien, oli synnytyksen aika.
                                         Lähdin sairaalalle rauhallisena.
                                              Ja tietenkin menin rakkaalla polkupyörälläni.
                                            ( Muuten tuo takana oleva auto, nii siinä on ajamassa
                                              Bernie sinne sairaalaan. Tarkistin nimittäin asian. :D)


Mitäs piditte osasta? Osa olikin aika pitkä. Kuvia otettu paljon. Ja säädin muuten paljon ton juonen kanssa tossa alussa, siitä ois pitäny tulla jännittävämpi, mutta jotenkin en vaan nyt jaksanu väsätä sitä sittenkään, joten tein vaan tällasen kaappauksen ja sit poliisi tulee ja tuo Amalian takasin... Ja toi poliisiauto kuva on oikeesti yhestä toisesta tallennuksesta päivällä, vaikka just siinä kohassa olis ollu yö. Tai aamuyö. Mut ihmettelin kyllä, miks poliisit oli vieläpä ilman kuljettajaa liikkeellä,(Jos suurennatte kuvaa, näkyy et ratissa ei oo ketään.) kun menin toisessa tallennuksessa siitä ohi lastenrattaitten kanssa nii otin sillon vaan kuvan siitä, et laittasin sen siihen hassuun postaukseen, mut laitoinkin tähän...:D Ja muuten eihän täs kestäny viidenteen viikkoon asti läheskään...Ei muuta ensi osaan!


6: Lemmenportit auetkoon



                                            Moikka taas. Nyt osa 6 on valmis!
   Tässä osassa on luvassa alussa aika tylsää meininkiä,(omasta mielestäni) mutta siitä se sitten rupeaa etenemään verkkaisemmin.  Ei muuta, kuin lukemaan nyt siitä! Hus! :D


                                                            Viimeksi tapahtunutta:
                                                                 Jatkuu..............................


                                          En edes tajunnut, että Bernie vastasi suudelmaani,
                                        se tuntui kuin jokapäiväiseltä aterialta...en vain tajunnut...
 

                                          Eikä kauaakaan , kun olimme jo pihalla katselemassa
                                                                                tähtiä.
 
                                                   '' Tiedätkö mikä tuo tuolla on?''
                                               - ''En, en tiedä yhtään tähtien nimiä.''
                                                          ( Molemmat nauravat )

                                          Loppuillasta Bernie ja Amalia menivät sivupihalle.
                                     Amalia hieroi Bernien selkää, ennen kuin Bernien pitäisi
                                                    lähteä kotiin.

                                             Oli aamu. Bernie oli lähtenyt jo aikaa sitten.
                                            Amalialle soitettiin: - ''Päivää täällä Amalia Rose.''
                                                  '' Päivää, soitan huonekaluliikkeestä, SimSaskosta.''
                                                            ''On käynyt sillä tavalla, että sänky, jonka lähetimme
                                                   teille, olikin tarkoitettu Pok:in perheelle. Mutta koska sängyt
                                                   ovat olleet huonosti menestyviä, ja niitä on meillä kymmenittäin...
                                             saatte pitää sängyn, ettekä joudu maksamaan siitä pennin vertaa.''
                                                     '' Mu-mutta entä Pok:in perhe?'' - ''Ääh, heille on jo lähetetty uusi,
                                                 Sakuuni - vuode... uusinta uutta! Parempaa laatuakin...'' - Selvä, kiitos
                                                              ja näkemiin!

                                           Amalia oli juuri käynyt kylvyssä, kun ovikello soi.
                                                      Uusi hoitopäivä oli alkanut!
                                                             Sophiella oli heti nälkä.
                                                         Alfred taas haaveili pupusta etuovella.
                                                    Istuin pöydässä ja katselin taaperoiden puuhia.
                                               Milloin minulla olisi oma sellainen?

                                                     Koska Sophie näytti tarvitsevansa seuraa,
                                              menin heittämään hänet pari kertaa ilmaan.
                                                     Sitten soitin taaperoille flyygeliä. Tosin se
                                         oli vain koskettimien painelua. En osannut
                                                      soittaa sitten yhtään.
                                      
                                                            Sitten oli aika kylvyn...
                                                    Ja tietenkin kesken kylvyn pärähtää puhelin
                                              soimaan. - '' Päivää Amalia Rose, minä tarjoan sinulle
                                                    mahdollisuuden saada pikkupalkka, jos uit 30 minuuttia,
                                           kuntoilet stereoiden tai television avulla, ja käyt hölkkälenkillä.
                                                Miten olisi? - ''Hmm..kyllä minä varmaan pystyn hoitamaan
                                                       tehtävän. Ei pikkupalkkakaan olisi pahitteeksi.''

                                                 Menin katsomaan taaperoita. Onnellisina ne
                                                  siellä olivat. Alfred vain hieman ruokaa
                                                     vailla, ja Sophie halusi huomiota.
Kai sitä oli annettava! Heitin muutaman kerran
 tämän ilmaan, ja hän oli jo iloinen. (:
                                                   Taisin menettää malttini juuri, on täysikuu...
Pelasin footbagia Sophien vilkuillessa vieressä.
                                      Sitten vein jätökset potasta. Oli sitä siivottavakin joskus!

                                                    Hain päivän lehden juuri, kun Alfred ja Sophie
                                             olivat lähdössä.
                                                       Luettuani lehden menin soittamaan flyygeliä,
                                            jotta voisin tulla hyväksi pianon soittajaksi.
                                                    Sitten menin kylpyyn mekko päälläni. Halusin
                                           kokeilla jotain uutta, ja tässä sitä nyt oli.
                                               '' On tämä talo kyllä hieno, mutta tämä kaipaa
                                          suurta muutosta. Ehkä saan lähiaikoina tarpeeksi
                                               rahaa pieneen muutokseen.
                                                    Kylvyn jälkeen menin nukkumaan. Bernie
                                            tulisi huomenna.
                                              Heräsin aamulla jo aikaisin, että ehtisin syödä
                                               aamupalan, ja valita kunnon kesämekon itselleni.
                                                 Aamiaiseksi söin muroja , koska en jaksanut
                                              kokata mitään ihmeellisempää. Olisi jääkaapissa
                                             syksyn salaattia ollut, mutta ei sitä joka päivä jaksa
                                                    syödä. Eikä se oikein kunnon aamiainen
                                                                            olisi ollut.
                                              Murojen jälkeen otin vielä kupposen vähärasvaista
                                                          kahvia. ( En muista mikä se oikeesti oli,
                                                            kun ne kahvien nimet on niin pitkiä. :D )
                                                                                                    
                                                  Valitsin vaatelaatikostostani puhtaan valkoisen
                                                   värisen mekon jossa oli kaunis vyö.
                                         Menin ulos odottamaan Bernietä. Nautin lämpimästä
                                             kesäilmasta. Vaikka tuuli, ei tullut kylmä.
                                                     Yhtäkkiä kuulin auton äänen. Avasin silmäni,
                                           ja näin Bernien auton ratissa. Heilutin kättäni että
                                                         Bernie huomaisi minut, mutta hän oli
                                              jo kääntymässä pois taksilla(an.) (En tiedä miks
                                                      se lähti taksilla pois, ajaen itse ratissa!)

 
                                                       Päätin soittaa Bernielle takaisin. Halusin
                                             kysyä, miksi tämä poistui paikalta.
                                                       Bernie sanoi, että hän halusi kuluttaa rahansa
                                              lomamatkaan. Bernie oli lähdössä lomalle!
                                         ''Vai lomamatkalle! Kehtaatkin mennä ilman minua!''
                                                                    huusin hänelle.
                                               - Ei kun siis sä et ihan tajunnu, mä oon menossa
                                                                      työmatkalle! -''Vai niin... mutta
                                                   etkö vois jättää sitä millään väliin?'' Amalia sanoi
                                                                  vähän alakuloisena.
                                          Pitkän ''jankkaamisen'' jälkeen Bernie oli suostunut
                                                  jättämään työmatkan väliin. Hänen pomonsa
                                                  oli ollut äreä, ja Bernie saikin potkut työpaikastaan.
                                                  Amaliaa vähän harmitti, kun oli mennyt pilaamaan
                                                         Bernien suhteen pomoon ja kaiken lisäksi
                                                              Bernie irtisanottiin työpaikastaan, hänen takiaan.
                                                   Amalia meni '' Aavemaiseen keskikesän riehaan''
                                                ottamaan valokuvan seinälleen itsestään.
                                                      Ja ketkäs siellä puistossa olivat? Näköjään
                                             Alfred ja hänen äitinsä Miriam !
                                                           Myös muita tuttuja oli liikkeellä.
                                               Bianca oli pelaamassa jalkapalloa puistossa.

 
                                                     Me kaikki kolme haastoimme toisemme
                                                  hodarinsyöntikilpailuun. Paikoillanne, valmiit,
                                                                hep!
                                                     Ja Miriam sen sitten voitti...
 

                                                    Kun menin rullaluistelemaan, joku mies
                                               pyysi minua ''pyörimään'' kanssaan.
                                                 Hän alkoi kompastella, ja siinä samassa kaaduin
                                                 minäkin. Hmmph!
                                                Mies virnisti minulle, kun nousin ylös. Miksi hän
                                                          teki niin?
                                                          Jatkoin -luistelua iltaan asti. Onneksi
                                                    mies oli lähtenyt jo.
                                                     Olin menossa ''Wanhalle kalalammelle'', kun
                                                edessäni näin Aurinkokiven. Päätin poimia sen.
                                                   Halusin kokeilla kalastusta, joten nostin maasta
                                              ongen ja syötin, ja heitin virvelin lampeen.
                                                     Siinä kalastellessa viereeni laukkasi villihevonen.
                                                Yritin antaa käteni tälle nuuhkittavaksi, mutta hevonen
                                            ei tykännyt minusta.
                                                       Niin se sitten lähti pois.
                                                     Menin lähellä sijaitsevaan uimahalliin
                                               ja koska ketään ei ollut paikalla, pulahdin nakuna veteen.
                                                               Hih! ;D
                                                     Uintireissun jälkeen menin kotiin. Menin
                                             kuntoilemaan tv:n ääreen, jotta saisin tehtävän suoritettua,
                                                 jonka sain aiemmin. Olinkin juuri käynyt uimassa 30
                                                          minuuttia tehtävää varten.
                                                    Sitten viimeisenä oli vuorossa hölkkälenkki.
                                                     Hölkkälenkin jälkeen menin nukkumaan.
                                                Näin unta työstäni.
                                                  Aamulla söin syksyn salaatin jämät pois.
                                                      Onneksi salaatti loppui!
                                                  Pesin lautasen ja samalla sitten lavuaarikin
                                               piti pestä.
                                                    Pesin sitten samalla myös lavuaarinkin.
                                            Halusin, että kotini olisi siisti, kun Bernie tulisi
                                                taas vierailulle.

                                                 Sitten Bernie tulikin. Esittäydyin hänelle
                                               ja Bernie sanoi: Tarviiks sun enää esitellä
                                              itteäs , kun mehän tunnetaan toisemme? - No
                                                 oikeastaan ei...naurahdin.
                                                     Haittaaks sua ne potkut vielä? kysyin.
                                              Oikeestaan ei. ''Nyt on ainakin enemmän aikaa
                                                  frendeille, ja sulle''.
                                                  Bernie veti minut suudelmaan, ja sanoi
                                               rakastavansa minua.
                                            Hän piti minun käsistäni kiinni ja sanoi ihania
                                                lausahduksia korviini.
 

                                               Hän veti minut jälleen luokseen ja suuteli minua
                                                        intohimoisesti.
 
                                                
                                                     Kun Bernie oli suudellut minua varmaan
                                            sata kertaa, hän lopetti ja pyysi minua seuraamaan.
                                                                   Miksi sivupihalle? .....
                                                                 Miksi takapihalle?.....
                                             Suihku?.........suihku!? Minun suihkuni...pihalla?
                                                   Bernie riisui vaatteensa ja hyppäsi suihkuun.
                                               Hän pyysi, että riisuisin vaatteeni ja tulisin
                                                        hänen kanssaan suihkuun. Mitä tämä
                                                   oikein tarkoittaa?
                                                         Epäröin hetken. En ollut varautunut
                                              näin nopeaan etenemiseen. En ollut ikinä
                                                 kuullutkaan että suihkussa.......
                                                           enkä ollut varma, halusinko vielä
                                                  suhteeseemme mitään tällaista...

                                                     No siinä sitä sitten mentiin. Kahdestaan
                                                     suihkussa!
                                              Vielä suihkun ulkopuolella, suutelimme toisiamme.
                                                  Kysyin Bernieltä, haluaisiko hän mennä puistoon.
                                              Bernie sanoi, että voisimme lähteä puistoon.
                                                Bernie tanssahteli kävellessään taksille.
                                                 Istuimme molemmat hiljaa takapenkillä.
                                                  Odotimme vain, että kuski veisi meidät perille.
                                                    ♥♫  Lemmenportit auenneet on. ♫♥
                                                  Menimme yhdessä rullaluistelemaan, ja silloin
                                               tajusin, että Bernie oli se oikea, minulle.
                                                    Yhtäkkiä kaaduimme. Minä mahalleni, ja
                                               Bernie pyllyllensä.
                                                      Sitten näimme vain valkoisia pilviä....


No huh huh! Saatiinpa tämäkin osa nyt valmiiksi! Eka tulee tästä kaatumisesta mieleen
 lausahdus: Vainoaako kaatuilu Amaliaa? Itse jännitän innolla jatkoa, mitenkä nyt tästä etenen...
       Mutta kommenttia nyt tästä sitten kommenttiboxiin...saa laittaa negatiivistakin palautetta, ja pitääkin! Se olis tylsää, jos aina vaan tulis positiivista! ;D
                         Ja muuten iso kiitos nyt lukijoille, kun jaksatte lukea! KIITOS!

Seuraavassa osassa saattaa kestää sit joku viikko sen tekemisessä, niin älkää odottako, et
se tulee niinku ens viikolla jo julki. Luulenpa että 7 osa on julki tossa viidennellä viikolla. (: Ensi osaan!