Moikka taas. Nyt osa 6 on valmis!
Tässä osassa on luvassa alussa aika tylsää meininkiä,(omasta mielestäni) mutta siitä se sitten rupeaa etenemään verkkaisemmin. Ei muuta, kuin lukemaan nyt siitä! Hus! :D
Viimeksi tapahtunutta:
Jatkuu..............................
En edes tajunnut, että Bernie vastasi suudelmaani,
se tuntui kuin jokapäiväiseltä aterialta...en vain tajunnut...
Eikä kauaakaan , kun olimme jo pihalla katselemassa
tähtiä.
'' Tiedätkö mikä tuo tuolla on?''
- ''En, en tiedä yhtään tähtien nimiä.''
( Molemmat nauravat )
Loppuillasta Bernie ja Amalia menivät sivupihalle.
Amalia hieroi Bernien selkää, ennen kuin Bernien pitäisi
lähteä kotiin.
Oli aamu. Bernie oli lähtenyt jo aikaa sitten.
Amalialle soitettiin: - ''Päivää täällä Amalia Rose.''
'' Päivää, soitan huonekaluliikkeestä, SimSaskosta.''
''On käynyt sillä tavalla, että sänky, jonka lähetimme
teille, olikin tarkoitettu Pok:in perheelle. Mutta koska sängyt
ovat olleet huonosti menestyviä, ja niitä on meillä kymmenittäin...
saatte pitää sängyn, ettekä joudu maksamaan siitä pennin vertaa.''
'' Mu-mutta entä Pok:in perhe?'' - ''Ääh, heille on jo lähetetty uusi,
Sakuuni - vuode... uusinta uutta! Parempaa laatuakin...'' - Selvä, kiitos
ja näkemiin!
Amalia oli juuri käynyt kylvyssä, kun ovikello soi.
Uusi hoitopäivä oli alkanut!
Sophiella oli heti nälkä.
Alfred taas haaveili pupusta etuovella.
Istuin pöydässä ja katselin taaperoiden puuhia.
Milloin minulla olisi oma sellainen?
Koska Sophie näytti tarvitsevansa seuraa,
menin heittämään hänet pari kertaa ilmaan.
Sitten soitin taaperoille flyygeliä. Tosin se
oli vain koskettimien painelua. En osannut
soittaa sitten yhtään.
Sitten oli aika kylvyn...
Ja tietenkin kesken kylvyn pärähtää puhelin
soimaan. - '' Päivää Amalia Rose, minä tarjoan sinulle
mahdollisuuden saada pikkupalkka, jos uit 30 minuuttia,
kuntoilet stereoiden tai television avulla, ja käyt hölkkälenkillä.
Miten olisi? - ''Hmm..kyllä minä varmaan pystyn hoitamaan
tehtävän. Ei pikkupalkkakaan olisi pahitteeksi.''
Menin katsomaan taaperoita. Onnellisina ne
siellä olivat. Alfred vain hieman ruokaa
vailla, ja Sophie halusi huomiota.
Kai sitä oli annettava! Heitin muutaman kerran
tämän ilmaan, ja hän oli jo iloinen. (:
Taisin menettää malttini juuri, on täysikuu...
Pelasin footbagia Sophien vilkuillessa vieressä.
Sitten vein jätökset potasta. Oli sitä siivottavakin joskus!Hain päivän lehden juuri, kun Alfred ja Sophie
olivat lähdössä.
Luettuani lehden menin soittamaan flyygeliä,
jotta voisin tulla hyväksi pianon soittajaksi.
Sitten menin kylpyyn mekko päälläni. Halusin
kokeilla jotain uutta, ja tässä sitä nyt oli.
'' On tämä talo kyllä hieno, mutta tämä kaipaa
suurta muutosta. Ehkä saan lähiaikoina tarpeeksi
rahaa pieneen muutokseen.
Kylvyn jälkeen menin nukkumaan. Bernie
tulisi huomenna.
Heräsin aamulla jo aikaisin, että ehtisin syödä
aamupalan, ja valita kunnon kesämekon itselleni.
Aamiaiseksi söin muroja , koska en jaksanut
kokata mitään ihmeellisempää. Olisi jääkaapissa
syksyn salaattia ollut, mutta ei sitä joka päivä jaksa
syödä. Eikä se oikein kunnon aamiainen
olisi ollut.
Murojen jälkeen otin vielä kupposen vähärasvaista
kahvia. ( En muista mikä se oikeesti oli,
kun ne kahvien nimet on niin pitkiä. :D )
Valitsin vaatelaatikostostani puhtaan valkoisen
värisen mekon jossa oli kaunis vyö.
Menin ulos odottamaan Bernietä. Nautin lämpimästä
kesäilmasta. Vaikka tuuli, ei tullut kylmä.
Yhtäkkiä kuulin auton äänen. Avasin silmäni,
ja näin Bernien auton ratissa. Heilutin kättäni että
Bernie huomaisi minut, mutta hän oli
jo kääntymässä pois taksilla(an.) (En tiedä miks
se lähti taksilla pois, ajaen itse ratissa!)
Päätin soittaa Bernielle takaisin. Halusin
kysyä, miksi tämä poistui paikalta.
Bernie sanoi, että hän halusi kuluttaa rahansa
lomamatkaan. Bernie oli lähdössä lomalle!
''Vai lomamatkalle! Kehtaatkin mennä ilman minua!''
huusin hänelle.
- Ei kun siis sä et ihan tajunnu, mä oon menossa
työmatkalle! -''Vai niin... mutta
etkö vois jättää sitä millään väliin?'' Amalia sanoi
vähän alakuloisena.
Pitkän ''jankkaamisen'' jälkeen Bernie oli suostunut
jättämään työmatkan väliin. Hänen pomonsa
oli ollut äreä, ja Bernie saikin potkut työpaikastaan.
Amaliaa vähän harmitti, kun oli mennyt pilaamaan
Bernien suhteen pomoon ja kaiken lisäksi
Bernie irtisanottiin työpaikastaan, hänen takiaan.
Amalia meni '' Aavemaiseen keskikesän riehaan''
ottamaan valokuvan seinälleen itsestään.
Ja ketkäs siellä puistossa olivat? Näköjään
Alfred ja hänen äitinsä Miriam !
Myös muita tuttuja oli liikkeellä.
Bianca oli pelaamassa jalkapalloa puistossa.
Me kaikki kolme haastoimme toisemme
hodarinsyöntikilpailuun. Paikoillanne, valmiit,
hep!
Ja Miriam sen sitten voitti...
Kun menin rullaluistelemaan, joku mies
pyysi minua ''pyörimään'' kanssaan.
Hän alkoi kompastella, ja siinä samassa kaaduin
minäkin. Hmmph!
Mies virnisti minulle, kun nousin ylös. Miksi hän
teki niin?
Jatkoin -luistelua iltaan asti. Onneksi
mies oli lähtenyt jo.
Olin menossa ''Wanhalle kalalammelle'', kun
edessäni näin Aurinkokiven. Päätin poimia sen.
Halusin kokeilla kalastusta, joten nostin maasta
ongen ja syötin, ja heitin virvelin lampeen.
Siinä kalastellessa viereeni laukkasi villihevonen.
Yritin antaa käteni tälle nuuhkittavaksi, mutta hevonen
ei tykännyt minusta.
Niin se sitten lähti pois.
Menin lähellä sijaitsevaan uimahalliin
ja koska ketään ei ollut paikalla, pulahdin nakuna veteen.
Hih! ;D
Uintireissun jälkeen menin kotiin. Menin
kuntoilemaan tv:n ääreen, jotta saisin tehtävän suoritettua,
jonka sain aiemmin. Olinkin juuri käynyt uimassa 30
minuuttia tehtävää varten.
Sitten viimeisenä oli vuorossa hölkkälenkki.
Hölkkälenkin jälkeen menin nukkumaan.
Näin unta työstäni.
Aamulla söin syksyn salaatin jämät pois.
Onneksi salaatti loppui!
Pesin lautasen ja samalla sitten lavuaarikin
piti pestä.
Pesin sitten samalla myös lavuaarinkin.
Halusin, että kotini olisi siisti, kun Bernie tulisi
taas vierailulle.
Sitten Bernie tulikin. Esittäydyin hänelle
ja Bernie sanoi: Tarviiks sun enää esitellä
itteäs , kun mehän tunnetaan toisemme? - No
oikeastaan ei...naurahdin.
Haittaaks sua ne potkut vielä? kysyin.
Oikeestaan ei. ''Nyt on ainakin enemmän aikaa
frendeille, ja sulle''.
Bernie veti minut suudelmaan, ja sanoi
rakastavansa minua.
Hän piti minun käsistäni kiinni ja sanoi ihania
lausahduksia korviini.
Hän veti minut jälleen luokseen ja suuteli minua
intohimoisesti.
Kun Bernie oli suudellut minua varmaan
sata kertaa, hän lopetti ja pyysi minua seuraamaan.
Miksi sivupihalle? .....
Miksi takapihalle?.....
Suihku?.........suihku!? Minun suihkuni...pihalla?
Bernie riisui vaatteensa ja hyppäsi suihkuun.
Hän pyysi, että riisuisin vaatteeni ja tulisin
hänen kanssaan suihkuun. Mitä tämä
oikein tarkoittaa?
Epäröin hetken. En ollut varautunut
näin nopeaan etenemiseen. En ollut ikinä
kuullutkaan että suihkussa.......
enkä ollut varma, halusinko vielä
suhteeseemme mitään tällaista...
No siinä sitä sitten mentiin. Kahdestaan
suihkussa!
Vielä suihkun ulkopuolella, suutelimme toisiamme.
Kysyin Bernieltä, haluaisiko hän mennä puistoon.
Bernie sanoi, että voisimme lähteä puistoon.
Bernie tanssahteli kävellessään taksille.
Istuimme molemmat hiljaa takapenkillä.
Odotimme vain, että kuski veisi meidät perille.
♥♫ Lemmenportit auenneet on. ♫♥
Menimme yhdessä rullaluistelemaan, ja silloin
tajusin, että Bernie oli se oikea, minulle.
Yhtäkkiä kaaduimme. Minä mahalleni, ja
Bernie pyllyllensä.
Sitten näimme vain valkoisia pilviä....
No huh huh! Saatiinpa tämäkin osa nyt valmiiksi! Eka tulee tästä kaatumisesta mieleen
lausahdus: Vainoaako kaatuilu Amaliaa? Itse jännitän innolla jatkoa, mitenkä nyt tästä etenen...
Mutta kommenttia nyt tästä sitten kommenttiboxiin...saa laittaa negatiivistakin palautetta, ja pitääkin! Se olis tylsää, jos aina vaan tulis positiivista! ;D
Ja muuten iso kiitos nyt lukijoille, kun jaksatte lukea! KIITOS!
Seuraavassa osassa saattaa kestää sit joku viikko sen tekemisessä, niin älkää odottako, et
se tulee niinku ens viikolla jo julki. Luulenpa että 7 osa on julki tossa viidennellä viikolla. (: Ensi osaan!












































































Ei kommentteja:
Lähetä kommentti