3: Yliopisto jatkuu 1/2
Moikka taas kaikille lukijoille! On kulunut monta päivää viimeisimmästä osasta. Ja nyt kolmas osa on vihdoinkin täällä. Ehdin väsätä sen tässä joululoman ohessa, kun tuli taas innostus takasin Sims:iin. Kuten otsikosta huomaa, osaan kuuluu kaksi jaksoa. Ja otsikosta huomaa myös että ollaan vielä yliopistossa, eli Amalia on vielä yliopistossa tämän osan, ja vielä seuraavankin, mutta sitten päästään kotiin. (: Mutta ei muuta kuin lukuiloa, ja lukemaan osaa! (Osa on lyhyt.)
Tapaisin varmasti uusia ihmisiä, se olisi ihanaa!
Kävelin kahvilaan tyytyväisenä, nälkäisenä. Tilasin kakkupalan tiskiltä.
Istuin ikkunan viereen katsellen kakkupalaa.
Toivottavasti näkisin saman kakun joskus vielä...
Syötyäni palan kakkua, tyytyväisenä lähdin juttelemaan muille.
Ajattelin, että olisi mukavaa ja parastakin olisi
tutustua muihin simeihin.
Olin menossa juuri tapaamaan erästä naista joka vilkutti
minulle iloisesti, mutta kun huomasin erään miehen hymyilevän minulle,
jäin juttelemaan.
Marmatin hänelle epäreiluista professoreista ja muusta
tyhmästä.
Näytin hänelle hassun videonkin...
Lopulta, kun en enää keksinyt mitään sanottavaa,
päätin lähteä.
kirja oli aika tylsä, mutta kannatti se yliopistosta suoriutumisen
kannalta.
Olin juuri herännyt, kun tunsin vatsaani vääntävän.
Ihan niin kuin...
... oksennus.
Heti kun olin käynyt "halailemassa" pönttöä,
piti lähteä opinnoille.
ihmissuden juoksemassa. Jäin ihmettelemään ihmissutta kunnes...
...olin melkein törmätä ikäiseeni naiseen.
Katsoin vain eteeni enkä huomannut naisen jalan menevän jalkojeni
eteen. En ehtinyt pysäyttää vauhtiani lopulta kaikki vain...
... pimeni...
Tällainen osa tällä kertaa! Aika lyhyt vaan, mutta siks teinkin jaon.
Viime osassahan mainitsin, että on tulossa pari esittelyä tässä myöhemmin.
Eli suunnitelmissa:
- Kun 4 osa on mennyt eli osa Yliopisto jatkuu 2/2, niin Amalia pääsee yliopistosta.
- Siksi, 4-5 osien väliin tulee hassuja kuvia mun muista tallennuksista. Eli ei toki tästä
tallennuksesta.
- Kun 5 osa on mennyt eli osa Paluu kotiin , niin sitten siinä on vaan tavallisesti blogin etenemistä.
- Kun tulemme osaan 10 (en tiedä vielä nimeä) niin on extra-osa. Extra-osassa nähdään taloesittely + mahdollisesti plussana jotain kulissien takana - kuvia... (:
Mutta mitäs piditte? Vielä parannettavaa kuvissa? (: Teksti? Mitä toivotte enemmän,
A. Huumoria
B. Jotain pikkujännää
C. Jotain vähän enemmän jännempää kun B.
D. Rauhallista arkea, kaikki sujuu leppoisasti.
(Draamaa tai romantiikkaa en laittanu tohon, kun sitä tulee riittävästi seuraavien osien kuluessa. Romantiikka mun peleissä saattaa olla vähän vähäistä...mutta joskus se on erittäin siirappista! Mutta älkää huoliko, kyllä rakkautta silti nähdään. (: Draama taas, oon aika huono keksimään mitään kauheen dramaattista, mutta oon kyllä joskus onnistunukin...luulen kyllä, että saan draamaa tähänkin jonkun verran! :) )
Muuten unohin osassa kertoa, että kuvista tulee tosi tarkempia nykyään, kun otan kuvat Sims 3:sen kameralla, eli osa 4:ssa on tarkkoja kuvia! (:
VastaaPoistaHauska osa tämäkin! :D Amalialla oli näköjään vauhti päällä, kun kompastui ja menetti tajunsa :) Kuvat oli jo jotkut isompia, pisteet siitä, sillä nyt niistä erottikin jotain :D Lisää toivon tarinaan vaihtoehdon C, jos kerran romantiikkaa on jo tulevaisuudessa luvassa :D Ja seuraavan osan pariin :)
VastaaPoistaOlen yrittänyt jo tässä saada isompia kuvia, mutta kone suostuu suurentamaan vain 3 ekaa kuvaa. Mutta miksi? :s
VastaaPoistaJoo tosiaan romantiikkaa tulossa lisää aika piakkoin! (: Ehkä se jännitys taas hiipii Rose:en jossain vaiheessa...;D