torstai 5. syyskuuta 2013

Päivitys 5.9.2013

                                 Päivitys 5.9. 2013

 

Hei! Olen Anna, ja kirjoittelen tätä Lc Rosea. Itse tarinan aloitan vielä tällä viikolla tossa viikonlopulla, koska koneessa on just nyt vähän huoltamista...tarinassa en valitettavasti voi käyttää poseja, koska poseplayer ei jotenkin toimi mun Sims:iin...mutta ei kai se haittaa, jos muuten blogia tarinoin? :D Ite olen ainakin innoissani, koska olen kehitellyt tätä jo viikkoja...itse suvun nimen keksin vasta tänään (:

Ehdin tekemään blogia eteenpäin aina silloin tällöin, keväällä ja kesällä saan tehtyä useimmiten enemmän.

Olen siis Anna, täältä jostain päin Suomea...ja tykkään kaneista/pupuista. The sims 3 on mun lempipeli, ja omistan Peruspelin, Lemmikit, Vuodenajat, (eli vuodenaikoja tullaan näkemään monessa suvussa...) Katy Perryn Herkkuhetki, Maailmanmatkaaja, Supernatural, Yliopistoelämää,  Paratiisisaari, Täyttä Elämää ja Iltahuvit ja sit omistan YHDEN kamasetin, Pihaparatiisin. (; Teen tässä huomenissa sitten Prologin suvun aloittajasta. Prologissa nähdään siis varmaankin henkilöä enimmäkseen, joka on...(yllätys yllätys...) nainen. ;D

Jos suinkin haluatte, voin linkata bloginne erityiseen postaukseen, jossa nähdään linkit blogeihin...eli ois kiva, jos voisit ''mainostaa'' eli linkata (tehä linkkiin) mun blogin nimen, ja sit mäkin voisin linkata sun. Vaihtareita saa siis pyytää! (:

Siis tosiaan oon 10- 14 v tyttö, joka kirjottelee lc:tä...eli jos tulitte vaan haukkuu mun blogin pystyyn, niin voitte häipyy saman tien...jos oikeesti haluutte vilkasta tai lukea tätä mun blogia, niin kiitos ♥ Jos tuutte haukkuu mut vaan pystyyn, nii saattaa olla, jos haukkujia on paljon, et en jatka tätä, jos on vaik 1 lukija, joka oikeesti haluu lukee...

Mut eipä nyt tällä kertaa enempää! Prologi tulee huomenna MUN koulun jälkeen ;D Eli klo 13 jälkeen! Moikka! (: ♥

T: Anna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti