Prologi
Prologi on nyt valmis! Sain kuvat otettua jo 15 minuutissa! Prologissa nähdään henkilö, ja vähän muutakin...sellasta pientä :D Prologisa on vain 13 kuvaa, koska prologin ei kuulu olla mitenkään hirmu pitkä! Mutta ei muuta, kuin prologia lukemaan! Ja tää on sitten Amalian näkökulmasta! (Oonkohan aiemmin nimeäkään kertonut? ) Amalia on siis se henkilö ;D
| Heti kun pelin hahmo ilmestyi näkyviin, rupesin nauramaan ja kikattamaan todella paljon! Peli oli todella koukuttava, ja hauska! |
Katsoin vastapäistä taloa, ja ajattelin, että en ikinä saisi
noin hienoa taloa, olinhan sentään ''Ruusujen tanssijatar'' sukua.
Se oli maan toisiksi vanhin suku. Olemme ainoa suku,
joka ei voi elää ilman ruusuja tai kukkia.
Ylilonnolliset häviävät, jos me, Ruusujen tanssijattaret
emme lisäänny 10 sukupolveen.
Me emme todellakaan halua viedä yliluonnollisilta elämää!
Olen päättänyt lisääntyä! -Mutta eihän minulla ole miestäkään,
huokaisin sitten pettymykseltäni...
Naapurissani asui suku nimeltä Pok. Mielestäni
suvulla oli hassu sukunimi.
Mutta kyllä ne olivat ihan normaaleja simejä, ainakin minun
mielestäni.
Lopulta päätin mennä käymään ennustajalla,
halusin tietää, mitä elämässäni tapahtuisi...
asteli jokin laamapukuinen mies.
Hän oli tullut mustalla autollaan pihaani
näin takaikkunasta, että hän jätti pihaani jonkin paketin.
Ajattelin katsoa sen myöhemmin.
Tämän näköinen hän oli lähempää.
Otin kuvan uudella Työjuhta kamerallani...
Ennen kuin taksi oli saanut moottorin käyntiin,
''laama'' heitti taksin ikkunasta jonkin paperin minulle.
Siinä luki näin: Heippa! Iloinen yliopistomaskotti on
tullut levittämään kouluhenkeä! Tuon mukanani myös yliopiston
tervetuliaispaketin, jossa on paljon tietoa yliopistosta ja ilmaistuotteita!
(Oikeesti siinä on vaa yks seinäkoriste, ainakin mulla...)
Taksin rekisteristä en saanut selvää, mutta ainakin
taksini oli luotettava, olihan se numero 10.
Kun saavuin ennustajan vankkurille, ihastuin heti
vankkureihin! Ihastelin etenkin sen suontuisaa väriä,
koska etenkin minä, olen se joka on punaisen ystävä.
Lopulta astelin jotenkin hymy kasvoillani ulos
ennustajalta. En voinut olla hymyilemättä...
Jätinpäs prologin mielenkiintoiseen kohtaan! Seuraava 1 osa on jo ihan tarinan aloitus!
Seuraavassa osassa nähdään jonkin verran maisemakuvia, ja etenkin nähdään Amalian koti!
Mutta nyt kysyn tämmösen pikku lomakkeen:
* Mitä mieltä olit Prologista?
*Millaisia kuvat mielestäsi ovat? (Esim. Liian sumeita? yms.)
* Mitä toivot seuraavalta osalta?
* Teksti, sujuvaa, tönkköistä, virheitä?
*Kouluarvosana? ( 4-10 )
HUOM. Lomake ei ole sitten joka osissa (;
Luin nyt tämän prologin.. Tarina lähti ihan mielenkiintoisesti käyntiin, tosin Amaliasta ei selvinnyt, oliko hän keiju vai jokin muu yliluonnollinen olio, koska kuvat oli hyvin pieniä..Teksti oli mukavaa luettavaa, jatkossa voisi kuvailla simin tunteita sun muita juttuja, joita kuvista ei ilmene..Kuvat oli tosi sumeita ja pieniä, joten toivoisin, että ne olisivat tulevaisuudessa suurempia(blogin asetuksista niitä voi vaihtaa, itsellä on käytössä "erittäin suuri asetus" ja mikäli suurennat kuvia kannattaa vähän leventää tuota blogin taustaa, mihin kuvat tulevat..Kuvien sumeikkuudesta johtuen, ei myöskään osaa vielä sanoa, millainen kaunotar Amalia oikeastaan on.. Mutta jatka samaan rataan ja kirjoittele sitkeästi, niin lukijatkin löytävät tämän aikanaan(heti ei kannata luovuttaa vaikka lukijoita olisi vain ihan hirveän vähän) :)
VastaaPoistaJoo, kiitos kommentista! Tosiaan kuvat on sumeita, koska mun kamera sumenee aina välillä... Ajatelinkin tehdä isompia kuvia seuraaviin osiin...(: Ei tullu oikeestaan mieleen kertoa et onko se keiju tai joku muu...mut kai se kuvista selvisi, et se ei oo keiju, kun ei oo siipiä? (:
VastaaPoista