Heippa, rakkaat lukijat! Se ois viides osa! (:
Tän jälkeen tulee sit hahmoesittely, kun tää osa on tehty (: Ei muuta kun lukemaan! ;D
Amalia oli ei pitänyt kodistaan. Se oli liian iso.
Niinpä re remontoitiin ulkoa, ja sisältä.
Ennen.
Jälkeen.
Ennen sisältä...
Jälkeen sisältä.

Menin kokeilemaan uutta juomakonettani.
Tein neljä lämmintä juomaa.
''Mmmh...todella hyvää.''
Huomasin olohuoneen keskellä pianon/ flyygelin.
Menin soittamaan sitä.
Päätin soittaa ystävälleni. Hän lupasi tulla huomenna,
yhdeksältä.
''Tuo seinä on kamala. Vaihdan uudet tapetit myöhemmin.''
Menin etsimään töitä, jotta saisin rahaa.
Sainkin töitä, olin nyt päivähoitaja!
Menin siivoamaan tarjottimen, joka olikuppien alla.
Sitten tein syksyn salaattia.
Ja söin sen. Oli muuten hyvää salaattia!
Sitten pesin lautaseni. (:
Menin katsomaan tv:tä. Siellä oli jokin kokkiohjelma
menossa.
Minua väsytti, joten menin nukkumaan,
huomenna olisi töitä.
Heräsin aamulla virkeänä työpäivään.
''Olipas mukavaa nukkua omassa sängyssä.''
''Olisipa minulla mies johon turvautua, sanoin.''
Menin tietokoneelle ''chattailemaan.''
Lopulta lapset tulivat hoidettaviksi. Hoitaisin
niitä 9 - 19.
Vieraani oli tullut samaan aikaan kuin
taaperotkin. Tervehdin häntä.
Menin ruokkimaan toisen taaperoista,
Alfredin.
Söin eilisiä tähteitä, syksyn salaattia.
Myös vieraani, joka esittäytyi Bernieksi, söi
tekemääni salaattia.
Kun olimme syöneet, menin juttelemaan tälle.
Etkös sä kutsunut minut sillon juhliin, mutta en tullut?
'' Joo, ne bileet oli kyllä aika tylsät ilman sua.''
Ja oikeestaan , mä olin se, joka vei sut sun asuntolaas,
kun olit kai pyörtynyt.
''Ensiks ajattelin että jättäsin sut siihen,
mut en voinu ku olit nii nätti.'' Ja noin nätit
tytöt ei sais maata pitkin katuja.''
''Ja sit mä soitin taksin ja kannoin sut sun omaan
huoneesees.''
''Kieltämättä tuo oli todella kaunis teko,
tulen kiittämään tästä vielä suuresti! ''
et olisit varmasti kunnossa, mutta nukuit edelleen.''
'' Ha ha, taisinkin nukkua varmaan koko päivän!''
''Edelleen mietityttää, miksi joku kamppasi minut?'
'' Ehkä joku oli kateellinen sun ulkonäöstäs. ''
''Tai ehkä joku halusi satuttaa sua.''
Tai ehkä jopa halusi, että myöhästyisit luennolta.''
- Niinhän minä myöhästyinkin...sain sen takia arvosanan
7...
Muutaman minuutin kuluttua Alfred rupesi
itkemään.
Pienen rauhoittelun jälkeen, päätin opettaa häntä
kävelemään, vaikka se ei kuulukaan tehtäviini.
Halusin olla avuksi vanhemmille.
takaisin jääkaappiin.
Menin illalla kylpyyn uuteen kylpyammeeseeni,
ennen minulla oli ollut suihku.
Menin katsomaan toista lasta , Sophieta.
Kutittelin ja syleilin pientä Sophieta. Hän oli kyllä
söpö.
Laitoin Alfredin syöttötuoliin.
Hän nimittäin halusi ruokaa.
Olin ehkä jopa ihastunut Bernieen, koska
mieleni halusi kovasti flirttailla hänelle.
Niin myös näköjään kävi...
Bernie teki minuun koiranpentu - ilmeen.
Hän ehkä piti myös minusta.
nyt, sano jotain!''
Oli näköjään Sophien aika lähteä.
Niin myös Alfredin.
Ehkä Bernie oli luonteeltaan siisti,
siivosi kokoajan!
Loimme toisiimme pitkän katseen.
Mihinkä se johtaa?
Juttelimme edelleen tapaturmasta, joka
minulle oli sattunut.
Bernie oli pessyt juuri kätensä, kun minä
astuin vessaan. '' Kiitos kaikesta''. sanoin Bernielle.
Loimme toisiimme jälleen pitkän katseen.
Yhtäkkiä en enää pystynyt pidättämään mieltäni.
Olin täysin rakastunut Bernieen. Suutelin
häntä hetken huumassa, mutta mitä Bernie siihen?
Bernie jäi tuijottamaan minua suu ammollaan.
Mitä hän sanoisi?
Ha, ha! Jätin jännään kohtaan. Latasin tänään koneelle Makkari ja Kylppäri - kamasetin ja
Keskustan Kuhinaa - kamasetin. Päätin nyt vähän kokeilla niitä...
Siks laitoinkin nyt Amalian päivähoitajan uralle, kun oon aina halunnu kokeilla,
mut en oo varma, meenkö johonkin muuhunkin töihin, kun en mä
varmaan loputtomiin halua olla lastenhoitaja. Itekään en muuten
tiedä kysymykseen vastausta, mitä Bernie vastaa Amalian suudelmaan?
Sammutin just kun olin ottanu ton kuvan nii ton pelin, et katotaan sit kun on taas 6 osan aika. ;D
6 osaan! Moi!
Kirjoittanut Anna





















































Hyvä osa tämäkin! :) Osat paranevat koko ajan :) Remontti onnistui hienosti ja talosta tuli käytännöllinen..Oli kivaa nähdä Amaliaan päivähoitajana, en ole itse sitä alaa vielä koittanutkaan pelissä :D Ja vihdoinkin saatiin vähän romantiikkaa kehiin! :) Jatkoa odotellessa! :)
VastaaPoistaPS. Osat kohdassa osa 4 on linkitetty väärin(sitä painamalla se menee osaan 3).. Ajattelin vain mainita, koska se ei ole varmaan tarkoituksella linkitetty niin :)
Joo, ei olekaan, itekin koitin äsken mennä 4 osaan siitä. Pitääpä korjata! (:
VastaaPoistaKiva osa! :)
VastaaPoistaAmalian hoitolapset oli suloisia. Ja Berniekin oli komea ;) Osa oli ihan järkevän pituinen ja kuvatekstit hyvät, tosin voisivat joissain kohdissa olla vähän pidemmät.
Mulla on nyt uudelle tarinalle blogi luotuna,ilmoittelen kun saan prologin tehdyksi :)
-hedgehog-
Kiitos kommentoinnista -hedgehog- luen mielelläni uusia Sims 3 blogeja, joten saa ilmoitella! Ja juu, vois ne kuvatekstit olla vähän pidempiä. ;D
VastaaPoista