sunnuntai 22. syyskuuta 2013
Osa 2 Yliopistoa, ja työnhakua
Osa 2
Osa 2 viimein täällä! Koneen onneks sain toimimaan tällä viikolla (: Osan kanssa kesti, koska koulusta tuli paljon läksyjä aika monena päivänä, ja into kirjotteluun päätti lopahtaa heti alussa.Mutta enköhän kerkiä tekemään ainakin viikonloppusin (: Tässä osassa nähdään Amalia yliopistossa havittelemassa hyviä arvosanoja. Kamerallani otin tätä osaa varten 63 kuvaa, mutta en ole varma tuleeko kaikkia tähän osaan. Ei muuta kuin osaa lukemaan :)
Amalia oli käväissyt kaupungintalolla kertomassa
rahatilanteestaan. Kaupungintalo oli antanutkin hänelle
50 000 simoleonin arvoisen lahjakortin huonekaluliikkeeseen.
Sillä hän saisi lisää kunnostettua taloa.
Pienen rahan käytön jälkeen saatiin tontille jonkun
sortin talo...
(Sori toi palkki ja ostotila...;D) Tässä talo sisältä.
Oikeassa reunassa ylhäällä Amalian makuuhuone.
Vieressä oleva keltainen huone
on WC. Iso aula/ olohuone tuo iso tila... Keittiö on vasemmassa alakulmassa.
Seuraavaksi muutamia kuvia sisältä:
Keittiö. Vanha jääkaappi myytiin, tilalle saatiin uusi.
myös hella ja roskapakkain ja tasot ovat uusia. Lasiseinä tehtiin tilan erottelua varten.
Lisää keittiötä...
Olohuoneen takka (:
Ja Amalian makuuhuone. (Taloesittelyä lisää
myöhemmin.)
Amalia oli löytänyt olohuoneen nurkasta
yliopistopakettinsa ja alkoi tekemään testiä.
Hän mietti tarkasti kysymyksiä, jotta saisi
mahdollisimman tarkat pisteet.
Tässä pisteet. Amalia oli paras viestinnässä.
Amalia oli päättänyt tosiaan lähteä yliopistolle.
Hän valitsi viestinnän, koska halusi valmistua ennustajaksi
tai journalismiksi.
Ja niin hän hyvästeli talonsa.
Pitkän 3 tunnin matkan jälkeen, Amalia jätettiin yliopistolle.
Hänen huoneensa on 3:ssa kerroksessa.
Tässä on Amalian, ja hänen kämppiksensä
Tiffany Angelssin huone.
Amalia päätti heti tutustua Tiffanyyn.
He juttelivat koulutaustoistaan ja ruoanlaitosta.
......................................
Lopulta oli aika sano hyvästit, koska Yliopiston perehdytys
alkaisi pian.
Näin pöydillä useita yliopiston esineitä:
Lentokiekkoja, energiapatukoita, limsaa, julisteita,
palloja...
Kun olin kerännyt yliopiston tavaroita, päätin
pelata häntä vastaan mehupingiksessä.
Tää oli niin pakko ottaa ;D
Asunnolle palattuani istuuduin sohvalle ja avasin
puhelimeni opiskeluohjelman.
Luin myös saamaani viestinnän oppikirjaa.
Sitten minulle soitettiin.
Minut oli kutsuttu juhliin! Ensimmäiset juhlat,
ensimmäisenä päivänä!
Kun saavuin juhlapaikalle, menin heti uima-altaalle
uimaan.
Valitettavasti minut häädettiin heti pois, koska
olin syönyt nimenomaan heidän salaattiansa.
Noh, koska nälkä oli vieläkin, menin läheiselle
kahvilalle.
Söin siellä viinerin, joka oli kyllä kallis!
10 simoleonia yhdestä viineristä! :O (No joo,
ei oo kallis ;D )
Päätin olla ystävällinen ja puhdistaa lautasen.
Olin väsynyt. Lähdin siis asuntolalle.
Olin valinnut sängykseni sängyn,jossa oli kukkalakanat.
( Tää oli niin pakko ottaa, koska tykkään uniasusta!)
Kämppikseni herää aina klo 3.48 yöllä.
Mutta kun aamu sarasti, ja lämmin kesätuuli puhalsi,
lähdettiin ensimmäiselle luennolle.
Ensimmäinen luento oli mennyt tosi hyvin!
Professorini kehui minua tunnin lopuksi.
Olin päättänyt mennä syömään jotain
Simpurilainen- nimiseen ravintolaan.
Kun tulin ulos ravintolasta, haastattelin erästä
parrakasta miestä.
Haastattelun jälkeen päätin mennä tutkimaan lisää
paikkoja kampuksella.
Menin mm. kuntosalin suihkuun.
(Ihmettelen kyllä, miksi ihmeessä penkki
suihkutiloissa?) ;D
Kello oli jo yli 15.00 kun vasta tajusin, että
minulla oli toinen luentoni tänään klo 16.
Niinpä kiirehdin pyörälläni luennolle.
Luennon jälkeen jälleen opiskelua...
Yhtäkkiä viereeni tuli Mika Mooreksi esittäytynyt
nainen. Esittäydyin hänelle tavalliseen tapaani
virallisesti.
Kun Mika Moore lähti, join limonaadini
janooni.
Ja rankan päivän jälkeen asuntolalle nukkumaan.
Näitähän yöllä näkee, kun ei jaksa tyypit
mennä portaita ylös omaan punkkaan nukkumaan ;D
Jälleen kerran kämppikseni nousi ylös jälleen
3.00 aikoihin.
Olin meinannut siivota lautaset pöydästä, mutta
kämppikseni ehti ensin :D
Luennolle uniasussa?
( Tai no joo, ehkä ei kuitenkaan)
Poikalauma jahtaa!...;D
Amalian perässä juoksi valtava määrä
ihmisiä.
Toisena luentopäivänä oltiin näköjään
ulkona...
Menin kirjakauppaan katsomaan tarjouksia,
koska siellä näkyi olevan ale.
En kuitenkaan löytänyt mitään...löytäisinkö mitään
muutakaan koko elinaikanani?
Osa valmis! Ensi osassa ollaan vielä yliopistossa, mutta sitten
pikkuhiljaa palaillaan kotikunnille...Tämä koko osa oli nyt tämmöstä yliopistoelämää. ;D
* Oisko nyt tarpeeks tarkat kuvat ees joissakin kohdissa? ;D
* Entäs teksti? Kirjotusvirheitä? ( Ei pitäs olla virheitä, koska tarkistin
tekstin.)
Tulossa:
- Taloesittely
- Hahmoesittely ( Eli Amalian piirteet yms.)
Moikka! Ja ensi osaan!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Mukava osanen! :)
VastaaPoistamun blogissa My crazy (boring) life on tällä hetkellä menossa toivepostausäänestys! eli vaikket olisikaan lukenut osia toivoisin että menisit äänestämään toivepostausta! kiitos! ;)
Mukava osanen taas! :) Kuvat oli paikkapaikoin selvempiä, mutta on niissä vielä parantamisen varaa.. Ja voisivat olla edelleen suurempia(mulla "Erittäin suuri-asetus, tosin joka kuvan kohdalla se täytyy laittaa bloggerissa erikseen, kun siihen ei oo laitettu vielää ainakaan mitään automaattitoimintoa).. Amalialla näytti yliopisto lähteneen hyvin käyntiin :)
VastaaPoista